Bestellen & Betalen

Hoe bestel ik iets?

In 3 eenvoudige stappen:

  1. Plaats je artikelen in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
  2. Controleer je bestelling en vul je gegevens in, of log in met een (zakelijke) account en je gegevens worden vanzelf aangevuld.
  3. Rond af door te betalen. Dat kan met iDEAL, bancontact, via overschrijving vooraf of andere methodes. Deze zie je automatisch verschijnen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij, onze partners en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Op de site kun je direct zien of iets op voorraad is, en notificaties aanzetten wanneer iets tijdelijk niet leverbaar is. We hebben ook een winkel, dus als de voorraad laag is kan het zijn dat je toch net misgrijpt. Als het tijdig versturen niet lukt, bellen of mailen we je. Houd je Track & Trace in de gaten voor de meest actuele informatie zodra het verzonden is.

Niet (alles) ontvangen?

Soms kunnen we niet alle artikelen van één bestelling op hetzelfde moment verzenden. In je account zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Is dit niet het geval, kun je het beste even telefonisch contact opnemen of via [email protected]

Je bestelling wijzigen

Is er iets misgegaan met je bestelling? Of het nou een verkeerd adres, artikel of aantal is, neem dan zo snel mogelijk contact op via telefoon (NL: 040 20 21 440 / B: 011 190 190).

Betaalmethoden

Online

Bestel je online dan kun je kiezen uit de volgend betaalmethoden:

  • Bij afhalen in onze winkel
  • iDEAL (Nederland)
  • Bancontact / Mistercash (België)
  • Per overboeking vooraf

Wij maken gebruik van een beveiligde verbinding gedurende je gehele bezoek aan onze webshop. Wanneer je kiest voor iDEAL of Bancontact word je doorgestuurd naar je vertrouwde bankomgeving en wordt de transactie via onze Payment Service Provider (Mollie) afgehandeld, waardoor het nog veiliger is!

Kies je voor betalen per overboeking, dan schrijf je zelf het verschuldigde bedrag over naar een van onze bankrekeningnummers. Deze staan vermeld op je orderbevestiging. Voor een snellere verwerking van je bestelling, verzoeken we onze Nederlandse klanten het Rabobank-nummer te gebruiken en onze Belgische klanten het KBC-nummer. Vermeld altijd het ordernummer bij je overboeking!

Land

Bank

IBAN

BIC/SWIFT

Nederland / overige

Rabobank

NL97 RABO 0331 5900 93

RABONL2U

België

KBC Bank

BE58 7360 4830 7579

KREDBEBB


Winkel

In de winkel kun je pinnen of contant betalen. We accepteren geen creditcards.

Een factuur terugvinden

Je factuur ontvang je altijd als bijlage bij een e-mail nadat we je betaling hebben ontvangen. Heb je betaald via iDEAL of Bancontact, dan is dit meestal binnen enkele minuten. Facturen kun je ook in je omgeving downloaden. Wil je ze liever per post ontvangen? Dan kan dit tegen een kleine vergoeding per factuur.